Thursday, January 27, 2011

Zapada din cutiuta mea de amintiri

Iar a nins aseara, pentru a cincea oara anul asta aici in Clarskville, cam neobisnuit pentru zona asta. Zapada e bucuria Sofiei si bucuria copilariei mele. Imi aduc aminte poteca din fata scarii  unde ma dadeam pe partie cu copii si pe care de multe ori am cazut. Nu stiu cum, dar zapada e ca o magie pentru copii. Nu-mi inchipiu copilaria mea fara iernile lungi si ninsorile dese, mai ales cele de Craciun. De cate ori, ma intorceam in casa cu cizmele pline de zapada si cu picioarele inghetate.... Tin minte zilele cand asteptam ora 4  ca sa vina taticu' sa ne da afara cu sania.
Cand vad zapada mi-e dor de acasa si de copilaria mea. Dar, asa-i cu amintirile, le tii bine inchise intr-o cutiuta si cand te intristezi o deschizi si dintr-o data te simti mai inviorata. Asa ca azi, zapada mi-a deschis cutiuta de amintiri.....


Am scos-o pe Sofie in fata casei si ne-am jucat pana ne-au inghetat picioarele...


Snow from my little box of memories


It snowed again last night, for the fifth (or sixth)  time this year, here in Clarskville, a little unusual for this area. Snow is Sofia's joy and the joy of my childhood. I remember the path in front of my house back home where I used to slide with my friends and the one many times I fell on. I don't know how or why, but snow it's like magic for kids. I can't imagine my childhood without the long winters and the many snow days. How many times, I was going back home with my boots full of snow and my feet frozen...I remember the many days we were waiting for 4 o'clcok so my dad would come home from work and bring us out side with the sled.
When I see snow i miss home and I miss my childhood. But, this is what happends with our memories, we keep them closed in a box and when we feel sad we open it and suddenly we feel better. SO, today, the snow opened the little box of my memories....and it felt good.


I took Sofia out in front of our house and we played until our feet got frozen





No comments:

Post a Comment